Naar overzicht

Zowel Steunpunt Rudolf Garrelsstraat als Steunpunt Weidevenne is op zoek naar vrijwilligers die het leuk vinden om te koken voor meerdere personen.

Is koken jouw hobby en vind je het leuk om dat 1 of 2 dagen per week (van 16.30 – 19.00 uur) te doen? Meld je dan nu aan bij Mirca Meulenkamp via m.meulenkamp@prinsenstichting.nl. Uiteraard eet je zelf gratis mee!

Ook zijn we op zoek naar spontane gastheren/vrouwen die op doordeweekse avonden van 17.00-19.00 uur beschikbaar zijn. Je ontvangt de mensen met een kopje koffie of thee. Je dekt de tafel en assisteert daar waar nodig is. Natuurlijk eet ook jij gratis mee.

Wil jij bijdragen aan het sociaal welzijn van onze medemens? Meld je dan aan bij Mirca Meulenkamp via m.meulenkamp@prinsenstichting.nl

Het Steunpunt is een initiatief van Prinsenstichting en Leviaan. Op doordeweekse avonden van 17.00 tot 19.00 uur kunnen mensen langs komen voor een kop koffie, een praatje of bijv. voor het doornemen van moeilijke post. Tegen betaling kan gegeten worden. Op deze avonden zijn er altijd twee professionals aanwezig (van Prinsenstichting en Leviaan)

Naar overzicht