Naar overzicht

Onlangs is 'De Zorg springt om jou' gestart met haar ZorgExperience stedentour! In vele steden in Nederland kunnen geïnteresseerden in een leuke baan in de zorg een bezoek brengen aan de ZorgExperience Truck. Een ideale manier voor zorgorganisaties om zich te laten zien aan potentiële zorgmedewerkers in hun regio.

Op vrijdag 14 juli tussen 10.00 - 17.00 uur staat de ZorgExperience Truck op de Kaasmarkt in Purmerend. Prinsenstichting is erbij en gaat graag in gesprek met potentiële nieuwe collega's.

Wil jij weten of werken in de zorg bij jou past? Kom dan vooral langs; aan de hand van een aantal uitdagingen ervaar jij wat je allemaal tijdens het werken in de zorg tegen kunt komen. Misschien nét het zetje dat jij nodig hebt.

Heb jij zelf al een leuke baan in de zorg maar ken je iemand die dat ook graag zou willen? Maak hem of haar dan attent op de ZorgExperience Truck. Zo'n leuke baan in de zorg willen we toch allemaal? Kijk hier het filmpje van onze collega Nika van der Pijll waarin zij enthousiast vertelt over haar werk als cliëntbegeleider bij Prinsenstichting.

Zoals in Klinker te lezen is, was dit evenement gepland op 8 juli maar na het drukken van Klinker verplaatst naar 14 juli.

Naar overzicht