Naar overzicht

Half januari was de feestelijke overdracht van de eerste elektrische leasebus voor personenvervoer, vandaag werd een tweede én een derde bus afgeleverd door leasemaatschappij H4.

De leasebussen gaan gebruikt worden door locatie Westerkoogweg, manege Veldt en AC Rudolf Garrelsstraat om onze cliënten op een veilige en vertrouwde manier ván en naar (specifieke) dagbestedingsactiviteiten te vervoeren. Ook worden ze gebruikt om cliënten tussen de middag naar huis te brengen voor de lunch of om te rusten. Het zijn dan ook veelal korte ritjes die niet rendabel zijn voor de huidige vervoerder Connexxion. De elektrische leasebussen zijn zeer milieuvriendelijk en uitermate geschikt voor het rijden van korte afstanden.

Meer flexibiliteit
Met de komst van de elektrische leasebussen en daarmee het vervoer wat betreft korte afstandsritten in eigen beheer te hebben, kunnen we kosten besparen, meer flexibiliteit bieden en het allerbelangrijkste; de tevredenheid van cliënten en medewerkers wat betreft vervoer aanzienlijk vergroten.

Naar overzicht