Kookvrijwilligers van de drie Steunpunten van Prinsenstichting en Leviaan hebben onlangs een kookworkshop gevolgd in het restaurant van het dienstencentrum op Kwadijkerpark 8. De workshop werd georganiseerd door Tim Roelofsen, Rob Benjamin en Neeltje Noordeloos. Tijdens de workshop kregen de vrijwilligers training in het koken van een eenvoudige gezonde maaltijd voor grote groepen.

De Steunpunten waar deze vrijwilligers actief zijn, zijn een samenwerking tussen Prinsenstichting en Leviaan. Inmiddels zijn er 3 Steunpunten in Purmerend; aan de Rudolf Garrelsstraat (5 avonden p.w), het Abel Tasmanplein (3 avonden p.w.) en het Gildeplein (2 avonden p.w.)Tussen 17.00 – 19.00 uur is men welkom voor een maaltijd (tegen een kleine betaling), een kop koffie, een praatje of het doornemen van moeilijke post. Het is een laagdrempelige ontmoetingsplek voor sociale contacten en wat extra ondersteuning bij het zelfstandig wonen.

Vragen of wil je informatie?
Mail naar steunpunt@prinsenstichting.nl