Afgelopen vrijdag overhandigde Boris van der Ham van de Vereniging Gehandicaptenzorg Nederland (VGN) het Manifest Gehandicaptenzorg aan tien politieke partijen, samen met vier vertegenwoordigers van onze sector. Fijn dat de VGN op deze manier extra aandacht vraagt voor de wensen van mensen met een beperking!

In dit manifest staan voorstellen voor wat politiek Den Haag zou moeten doen voor een echt inclusieve samenleving én om goede gehandicaptenzorg mogelijk te maken, gebaseerd op de gedeelde Visie 2030. De (kandidaat) Kamerleden die vrijdag in Den Haag het manifest in ontvangst namen, spraken uitgebreid met de aanwezige ervaringsdeskundigen en zijn bereid om met de VGN verder te praten over de standpunten.

Lees er meer over op de site van de VGN.