Op 31 mei om 12.30 uur wordt de nieuwe rolstoelproof speeltuin in Kwadijkerpark officieel geopend. De opening vindt plaats tijdens een gezellige spelletjesdag voor cliënten. Ook de naam van de speeltuin wordt dan onthuld. De speeltuin is gebouwd op het grasveld voor eetcafé de Prins aan Kwadijkerpark 66.

Een aantal medewerkers heeft meegedacht over het ontwerp dat samen met Houtverwerkingsindustrie Fransen, SNK Outdoor speel- en sportplaatsen en Donker Groep tot stand is gekomen. Er is echt vanuit de eindgebruiker gedacht wat er voor gezorgd heeft dat de nieuwe speelomgeving een speelparadijs voor álle cliënten is geworden.

Ruim opgezet
De speeltuin is ruim opgezet met o.a. (rolstoel)schommels, water- en zandtafels, glijbanen en een heuse loopbrug. Een heerlijk speelplek voor cliënten én natuurlijk kinderen uit de buurt.

De speeltuin is mede mogelijk gemaakt door een donatie van de familie Eerbeek via Stichting Beheer Prinsenstichting, Stichting tot Steun Prinsenstichting, een privé donatie, Stichting Fonds Eiercentrale, Stichting Onderling Sterk en Stichting tot Steun De Opbouw.