Vorige week brachten een paar raadsleden vanuit de PvdA en ChristenUnie van de gemeente Zaanstad een bezoekje aan Odion en Prinsenstichting. Na een warm welkom door cliënt Chantal op haar werkplek Westerwatering in Zaandam, gingen cliënten van Odion en Prinsenstichting met de raadsleden in gesprek. Waar wonen en werken zij? Wat vinden zij belangrijk? Leuk om met elkaar kennis te maken! Daarna volgden rondleidingen langs de werkplek en het trainingshuis van Odion. De kennismaking werd afgesloten met een gesprek tussen de raadsleden en vertegenwoordigers vanuit beide organisaties. De deelnemers kijken terug op een geslaagd bezoek!