Vanaf maandag 14 juni worden de deuren van de diverse Steunpunten weer geopend. Daar zijn we heel blij mee! We kijken er naar uit om weer gezellig samen met de deelnemers een kopje koffie te drinken en/of gezamenlijk te eten.

Vaste groepen deelnemers
In verband met de corona maatregelen worden de deelnemers ingedeeld in vaste groepen en kunnen dan op een vaste dag gebruik maken van het Steunpunt. De deelnemers die al gebruik maken van het Steunpunt worden hier persoonlijk over geïnformeerd.

* Bij binnenkomst vindt er een gezondheidscheck plaats
* Je mondkapje blijft op totdat je zit, daarna mag het mondkapje af
* Je handen desinfecteer je bij binnenkomst

Openingsdagen en tijden
Steunpunt Rudolf Garrelsstraat (Overwhere) > Maandag t/m vrijdag van 17.00 tot 19.00 uur.
Steunpunt Gildeplein (Purmer) > Dinsdag & donderdag van 17.00 tot 19.00 uur.
Steunpunt Abel Tasmanplein (Weidevenne) > Woensdag en vrijdag van 17.00 tot 19.00 uur.

Aanmelden
Wil je aanschuiven om (tegen een kleine betaling) een hapje mee te eten in één van de steunpunten?
Meld je dan aan via: steunpunt@prinsenstichting.nl  Er wordt dan contact met je opgenomen.

De Steunpunten in Purmerend zijn een samenwerking tussen Prinsenstichting en Leviaan. Bij de Steunpunten is men welkom voor een maaltijd, een kop koffie, een praatje of doornemen van moeilijke post. Er wordt gekookt door een kookvrijwilliger. Het is een laagdrempelige ontmoetingsplek voor sociale contacten en wat extra ondersteuning (bijv. administratief) bij het zelfstandig wonen.