Ons kwaliteitsrapport over 2020 is uit! Dit rapport gaat over de kwaliteit van zorg bij Prinsenstichting en is een onderdeel van het kwaliteitskader Gehandicaptenzorg.

Het rapport helpt ons te reflecteren op de zorg die wij iedere dag leveren. Dit reflecteren gebeurt door samen met cliënten, verwanten, medewerkers, vrijwilligers en externe partijen stil te staan bij wat we doen en hoe we dit ervaren. Wat gaat goed en wat kan beter? ‘Stilstaan bij je handelen is vooruitgaan’.

Het afgelopen jaar is een bewogen jaar geweest. Vanwege Covid-19 werd er veel ‘druk’ op de flexibiliteit van medewerkers en cliënten gelegd. Ondanks alles zien wij dat de kwaliteit van zorg hoog is gebleven. Dat is een groot compliment aan alle medewerkers en verwanten voor hun grote inzet en doorzettingsvermogen!

Het digitale rapport kun je hier bekijken.