In Floormagazine (een glossy voor verpleegkundigen en verzorgden) is een verhaal verschenen van onze collega Levi Noë. Hij vertelt over zijn passie voor muziek en zijn werk in de gehandicaptensector: “Werken in de gehandicaptenzorg brengt mij terug naar de basis van wat leven is”.

Levi Noë (29) is rapper én werkt in de gehandicaptenzorg. Hij studeert in 2017 af aan de Herman Brood Academie in Utrecht. Muziek maken is zijn grootste passie. Totdat hij een dag meeloopt in de gehandicaptenzorg. Eén ding wordt al snel duidelijk: hij is verkocht. Kiezen is geen optie en dat doet hij dus ook niet. Inmiddels heeft hij 150 optredens op zijn naam staan en hoopt hij voor de zomer zijn opleiding persoonlijk begeleider gehandicaptenzorg af te ronden. Om vervolgens beide te combineren.

Zijn verhaal is recht uit het hart en dat voel je. We zijn blij dat Levi zijn verhaal deelt en Floormagazine hem daarvoor de ruimte geeft!

Lees hier het artikel.