Theatergroep Flexibel speelt op 23 mei om 19.30 uur de benefietvoorstelling 'Feest! in huize Klivia' in theater De Purmaryn;

"Het is gezellig in huize Klivia. De tafel is gedekt, de gasten zijn binnen en de prikparty is in volle gang. Niets dat de feestvreugde nog kan drukken. Maar dan gaat de bel. Er staat iemand voor de deur. Een verre tante. Tante Corona is toch gekomen. Mag ze binnenkomen?"

Een aantal cliënten van Prinsenstichting speelt mee in de interactieve eenakter waarin het gezamenlijke wel en wee in coronatijd centraal staat. Kaarten zijn verkrijgbaar via https://depurmaryn.nl/programma/feest-in-huize-klivia/

Theaterschool
De volledige opbrengst van de kaartverkoop gaat naar het oprichten van de Theaterschool bedoeld voor studenten met een verstandelijke beperking. De Theaterschool start in het najaar 2022 bij Cultuurhuis Wherelant. De Theaterschool wil door middel van theater jongeren stimuleren in hun creatieve, cognitieve, sociale en motorische ontwikkeling. Met als doel hun kansen te vergroten en een werkplek te vinden na afronding van de opleiding. Dit kan in de theaterwereld maar ook daarbuiten zijn. Want de vaardigheden die je leert als acteur zijn bij uitstek geschikt om eigenwaarde en zelfvertrouwen te vergroten waar je dagelijks profijt van hebt in de samenleving. (Samenwerkende partners: Prinsenstichting, Odion, Martin Luther Kingschool en de Gemeente Purmerend)

Theatermenu
Eerst een hapje eten voordat je naar de voorstelling gaat kijken? Geniet tussen 17.00-19.00 uur voor € 8,= van een heerlijk theatermenu (balletje gehakt, gebakken aardappeltjes, sperzieboontjes en appelmoes) bij Brownies&downieS (0299 429 256) of bij Grand Café Heel Europa (0299 459 451). Wel even reserveren!