Prinsenstichting is trots op de manier waarop in korte tijd een boosterronde voor haar cliënten en medewerkers is georganiseerd. De veerkracht van onze medewerkers zorgt voor een soepel verloop van deze vaccinatierondes.

Binnen 5 dagen zijn alle cliënten (die hiervoor in aanmerking kwamen en toestemming hebben gegeven) gevaccineerd met de boosterprik. Het gaat om 500 cliënten op 4 verschillende locaties die door de inzet van ruim 25 collega’s de boosterprik hebben gekregen. Vaccins klaarmakers, prikkers, administratieve krachten, ondersteuners in de rustruimte, Excell-lijst invullers, prik-diploma schrijvers en bedenk het maar verder… samen hebben we deze klus geklaard. We zijn trots op de veerkracht van onze medewerkers!

En nu staan we alweer klaar voor de volgende boostervaccinatie. Vandaag, zaterdag en maandag mogen alle medewerkers (mits zij voldoen aan de voorwaarden) een boosterprik komen halen. Prinsenstichting wil haar medewerkers zo goed mogelijk ondersteunen in deze uitdagende tijd. We hechten dan ook veel waarde aan een optimale bescherming voor onze mensen. Daarom deze boostervaccinatie voor medewerkers direct na de boosterronde voor cliënten. Samen sterk krijgt hier echt betekenis!