Prinsenstichting bouwt verder aan een sterk werkgeversmerk. Met de komst van een werken-bij website waarop onze vacatures staan, kunnen we ons op positieve wijze onderscheiden van andere organisaties en bevlogen (zorg)professionals werven en behouden.

We zijn tenslotte trots op wat we als organisatie doen en te bieden hebben. Want bij Prinsenstichting investeren we graag in de (zorg)professional van de toekomst en willen hen bereiken, boeien en binden door interessant werk mét ontwikkelmogelijkheden te bieden. Omdat we oog hebben voor elkaar. En de waarde zien van een ieder doen we dit vanuit de boodschap: je komt elkaar tegen bij Prinsenstichting”, aldus Mel Hakker, HR adviseur Recruitment.

Op de nieuwe werken-bij website spelen cliënten en medewerkers samen de hoofdrol. En dat is mooi om te zien. Neem dus vooral een kijkje. En sla de video - waarin je ook achter de coulissen kunt kijken - niet over.