Wouter Laan, wonend bij Prinsenstichting, heeft zijn tweede boek geschreven; In het licht van 't kruis. Hij laat graag zien dat ook mensen met een beperking een waardevolle bijdrage kunnen leveren aan de maatschappij.

Rustgevend
Het boek heeft gedeeltelijk veel weg van een dagboek. “Ik vind het fijn om op papier te delen hoe ik me voel. Dit maakt mijn hoofd leeg. Dat geeft veel rust.”

Droom werkelijkheid
Sinds 2008 had Wouter al het plan voor dit boek. Deze droom is nu werkelijkheid geworden. Om het boek uit te geven is Wouter zelf via internet op zoek gegaan naar een uitgever. “Zo heb ik via Google de uitgeverij Boekscout gevonden. Ik heb ze toen gemaild en mijn manuscript gestuurd. Zij vonden het een goed idee en steunden mijn plan. En nu is het helemaal klaar!”

Online te koop
Het boek is te bij de Hoornse boekwinkel in Hoorn, in de abdijwinkel van Adelbertusabdij in Egmond en in de Christelijke boekwinkel. Daarnaast is het boek te bestellen in verschillende boekwinkels in Nederland en België en op de website van Boekscout.